
Ah ehanaaa :) taas tälläne mut hALUSIN KOKEILLA OTTAA TRÄLLÄSEN :)
:D joooo tää on pari viikkooo vanha kuva mut meil oli mun velipuolen kans mielenkiintoset jutteluiset 8D hehehehe! Onks toi muute oikeeest tollai??! :/

LOLOLOLOooo nauru pientää ikkäää :D


eih haah JUNTTI #1 JA #2 :)

BAILA BaiILA ! mut jooo Iinakin oli tuolloin vaikka kameran takana viihtyikin ;)

<3 One Direction ja mun uudet earmuff headphones 8) sain tnä Pasilta joululahjaks <3
Kävin tnä kampaajalla tuli punertavat hiukset sitten :::D en tiiä näkyykö kuvassa kunnollla ??! :)

AHAHAHAH näyttääpä hassulta :D mut jooo sry laitoin melkee samanlaiset kuvat mut jooo no :::D ei muuta :)
PAHOIIIIIIIIIIITTELUUNI JOHANNALLE JA NELLILLE JOS OOTITTE TAAS MUN MAHTIPONTISIA JUTTUJANI mut saittekin vaaan ''Random crap wrapped in tinfoil'' :) uh ja ah kuullostaa herkulliselta XD <3
tosi kiva tää sun blogi, liityin lukijaks !
VastaaPoistakäythä kans kurkkaa mun blogii:)?
http://makemydreamstrue-riina.blogspot.com