lauantai 3. joulukuuta 2011

RANDOM STUFF TO RANDOM PEOPLE! no offence :)

 Ah ehanaaa :) taas tälläne mut hALUSIN KOKEILLA OTTAA TRÄLLÄSEN :) 

 :D joooo tää on pari viikkooo vanha kuva mut meil oli mun velipuolen kans mielenkiintoset jutteluiset 8D hehehehe! Onks toi muute oikeeest tollai??! :/


LOLOLOLOooo nauru pientää ikkäää :D

 eih haah JUNTTI #1 JA #2 :)

 BAILA BaiILA ! mut jooo Iinakin oli tuolloin vaikka kameran takana viihtyikin ;)

 <3 One Direction ja mun uudet earmuff headphones 8) sain tnä Pasilta joululahjaks <3

 Kävin tnä kampaajalla tuli punertavat hiukset sitten :::D en tiiä näkyykö kuvassa kunnollla ??! :)

 AHAHAHAH näyttääpä hassulta :D mut jooo sry laitoin melkee samanlaiset kuvat mut jooo no :::D ei muuta :)


PAHOIIIIIIIIIIITTELUUNI JOHANNALLE JA NELLILLE JOS OOTITTE TAAS MUN MAHTIPONTISIA JUTTUJANI mut saittekin vaaan ''Random crap wrapped in tinfoil''  :)  uh ja ah  kuullostaa herkulliselta XD <3

keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Rihanna Only Girl In The World MTV EMA 2010 HDTV


HERRRAN JUMALA VOIKO OLLA HUONOMPAAA???!!!!!

tämä on viha postaus rihannaa vastaaan MUAHAHHAhAHAHA syökääää suolakurkkuja!!! x)

Taikamies mä ooon

 I'M HARDCORE! ;)  siiis oikeeestiiii luen kolmeen kokeeseeen yhtä aikaaa trolololoooo :DDDD:D::D:D:D::DDD  ja katon CSI:ta, ei ooo vielkään justin bieberin ampumis jakso ;)
hyvä niiin vain sitten :) koska kaikki rakastaa bieberiii??! <3 ;) ahhahaaaa...


haha.
turhaaa tavaraa.. x) mutta onko sillä väliä... 
 JA sit tänään olin Ella ystäväiseni kannsa :D tuli vähän otettua kuvia ;)  heheeee no mutta  se sitten siitä kokeeseen lukemisesta...  
Study hard... no thanks bro... :)


ohhoh ylimääräiinen pika lisäys tähän lopuun vielä :D 
iiiiiih Australia <3 ei kuin siiis ohhoh  piti tässä vain sanoa että  NElli is hebrew now..???
  & did Mario just stole my phone??? :O ei mtn järkeä tuossakaan paitsi nellille...
DeviantArt on hieno paikka kannattaa käydä mäkin olen siellä ja sit sitä vain että siellä on tapana kirjottaa joku hieno runollinen loppu teksti ni mäkin voisin laittaa tänne ;)

Elämä on monimutkaista mutta älkää siltikkään tippuko tuoleilta <3 ;)

toi oli jo mun loppu mut pakko sannooo.... MIE KÄYTTÄÄÄ LIIKÄÄÄ ETTÄ JOTTA SLANGIA... :) koettan lopetzaa :) 

voi himpura ei tästä meinaaa millään tulla loppua kun koko ajan keksiii lisäää kirjotettavaa ... ::D:D:D:D vois laittaaa hienon videon tähä peräään :)  Mä näään sut :x
 on kyllä lemppari kamaa täää video toivottavasti tekin tykkäätte :))

STUDY HARD!!!!!

I'M HARDCORE! ;)  siiis oikeeestiiii luen kolmeen kokeeseeen yhtä aikaaa trolololoooo :DDDD:D::D:D:D::DDD  ja katon CSI:ta, ei ooo vielkään justin bieberin ampumis jakso ;)
hyvä niiin vain sitten :) koska kaikki rakastaa bieberiii??! <3 ;) ahhahaaaa...


haha.
turhaaa tavaraa.. x) mutta onko sillä väliä... 
 JA sit tänään olin Ella ystäväiseni kannsa :D tuli vähän otettua kuvia ;)  heheeee no mutta  se sitten siitä kokeeseen lukemisesta...  




lauantai 5. marraskuuta 2011

tässsä vähän meijän viikonloppuun liittyviä kuvia  :)











HAHAHAHAHA ! ollaaan nellin kanssa naurettu ja syöty aika paljon nyt viikon loppuna  ;) ja me ollaan pelattu yhtä peliä nimeltä tappileipä ::) tähän ois voinu lisätä viel vaikka kuinka paljon kuvia  lisää mutta eiköhän noilla pärjäää :)



life as god


PEACEE! <3
nonniiiii alotin sitten bloggaamisen, ei tää nyt niin kummallista ole pitäs vaa tietäää mitä kirjottaa.... XD
trololooo kliseistä kertooo vaa itteestäään nyt täs alus mut 2 asiaa minusta on kyl pakko tietää ;)
1 RAKASTAN SYÖMISTÄ JA NUKKUMISTA <3
2 and yes I am a god. The god of awesomeness :D troll.
turhuuuuuuus on käsin kosketeltavaa jo :)

oon nyt kirjottanu tätä yhtä postausta jou 40 minaaa........ :D oon kyl samallla trollannu facebookkiaa ja kippura pieruja :D

tää eii ooo viel ohi..... aion nyt kirjotellla kaikkee randomiiii mitä m
ielen porukoilta löytyyy....   NEllli  tipahti tuolilta - kinnostiko? MINNUUU AINASKI ;)
nauru hepuli pibuli

TÄMÄN BLOGIN TARKOTUS EI OLE OLLA MIKÄÄN NORMAAALI TYLSÄ PIERU.
tää on sit vaa sellanen outo erikoinen pieru...
ooohohohoohh eka postaus ja jo nyt kyllästyin blogggaaaamiseeen... hmmm nähtäväks jäää saanko täst ikinä mtn irti :D lukekaa os jaksattte......