ai ei syötäviä??!!! DONT THINK SO Näetkä sä ihmisiä kadulla syömässä suolakurkkuja? KYLLÄ! Näetkö sä ihmisia kadulla syömässä Rihannoja? NO WAY-- tai en mä tiedä.. en ooo ainakaan ite nähny yhtäään... ehkä jotkut syö rihannoja kaduilla?! mistä sitä tietää :P eli olit kai oikeessa x)
en syö ne on pahoja :(
VastaaPoistano niin on rihannaa! muttaa rihanna on tupla paha ku se ei ooo syötävää???! x) troll.
VastaaPoistano ok mut suolakurkutki on......
VastaaPoistaai ei syötäviä??!!! DONT THINK SO
VastaaPoistaNäetkä sä ihmisiä kadulla syömässä suolakurkkuja? KYLLÄ!
Näetkö sä ihmisia kadulla syömässä Rihannoja? NO WAY-- tai en mä tiedä.. en ooo ainakaan ite nähny yhtäään... ehkä jotkut syö rihannoja kaduilla?! mistä sitä tietää :P eli olit kai oikeessa x)
nii.. mut siis suolakurkut on tuplapahoja kyllä vaik ehkä jotkut pimeillä kujilla salaa napostaa suolakurkkuja tai sitte teijän kotona
VastaaPoistahulllu :)
VastaaPoista