keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Rihanna Only Girl In The World MTV EMA 2010 HDTV


HERRRAN JUMALA VOIKO OLLA HUONOMPAAA???!!!!!

tämä on viha postaus rihannaa vastaaan MUAHAHHAhAHAHA syökääää suolakurkkuja!!! x)

6 kommenttia:

  1. no niin on rihannaa! muttaa rihanna on tupla paha ku se ei ooo syötävää???! x) troll.

    VastaaPoista
  2. no ok mut suolakurkutki on......

    VastaaPoista
  3. ai ei syötäviä??!!! DONT THINK SO
    Näetkä sä ihmisiä kadulla syömässä suolakurkkuja? KYLLÄ!
    Näetkö sä ihmisia kadulla syömässä Rihannoja? NO WAY-- tai en mä tiedä.. en ooo ainakaan ite nähny yhtäään... ehkä jotkut syö rihannoja kaduilla?! mistä sitä tietää :P eli olit kai oikeessa x)

    VastaaPoista
  4. nii.. mut siis suolakurkut on tuplapahoja kyllä vaik ehkä jotkut pimeillä kujilla salaa napostaa suolakurkkuja tai sitte teijän kotona

    VastaaPoista