Näytetään tekstit, joissa on tunniste nelli tipp tuolilta.... Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste nelli tipp tuolilta.... Näytä kaikki tekstit

lauantai 5. marraskuuta 2011

life as god


PEACEE! <3
nonniiiii alotin sitten bloggaamisen, ei tää nyt niin kummallista ole pitäs vaa tietäää mitä kirjottaa.... XD
trololooo kliseistä kertooo vaa itteestäään nyt täs alus mut 2 asiaa minusta on kyl pakko tietää ;)
1 RAKASTAN SYÖMISTÄ JA NUKKUMISTA <3
2 and yes I am a god. The god of awesomeness :D troll.
turhuuuuuuus on käsin kosketeltavaa jo :)

oon nyt kirjottanu tätä yhtä postausta jou 40 minaaa........ :D oon kyl samallla trollannu facebookkiaa ja kippura pieruja :D

tää eii ooo viel ohi..... aion nyt kirjotellla kaikkee randomiiii mitä m
ielen porukoilta löytyyy....   NEllli  tipahti tuolilta - kinnostiko? MINNUUU AINASKI ;)
nauru hepuli pibuli

TÄMÄN BLOGIN TARKOTUS EI OLE OLLA MIKÄÄN NORMAAALI TYLSÄ PIERU.
tää on sit vaa sellanen outo erikoinen pieru...
ooohohohoohh eka postaus ja jo nyt kyllästyin blogggaaaamiseeen... hmmm nähtäväks jäää saanko täst ikinä mtn irti :D lukekaa os jaksattte......